niedziela, 17 kwietnia 2016

O czym myśli naukowiec inżynier

Wracamy ze spaceru, na którym Spider był niezwyczajnie milczący i zwyczajowo mało entuzjastyczny wobec secesyjnych kamienic i rozwijających się pączków magnolii.
- Prawie się nie odzywałeś... - stwierdzam w windzie. - Coś nie tak?
- Niee... Musiałem przeliczyć wymiennik, bo mnie to męczyło....
- Aaa...
Wyszło mi pięć metrów długości. Jednak się pomylili...

I świetnie. Każdy miał swoją przyjemność z przechadzki - on przeliczył, ona sobie pogadała i popatrzyła. :))

Znalezione obrazy dla zapytania max beckmann resting woman carnations

4 komentarze:

  1. Każdemu według potrzeb, każdemu co lubi. Ostatnio tak się służbowo zamyśliłam na masażu,że zapytałam panią, czy już podpisałyśmy ten raport w.... i dopiero wtedy uświadomiłam sobie, że jestem w innej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guciu, :-)
      Jeśli masaż należał do gatunku nieprzyjemnych, Twoja reakcja była adekwatna i w pełni zrozumiała, jeżeli relaksacyjny... to możecie sobie podać ze Spiderem ręce. ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Następuje braterski uścisk spracowanych dłoni... ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...