poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Poświątecznie

Drodzy,

Życzeń Wam nie złożyłam, ponieważ nie zdążyłam.

Poza tym wiadomo, czego wszyscy chcemy - pokoju i spokoju.

Niechaj czterech jeźdźców na koniach wraca galopem w pie... otchłanie, z których przybyli. 

Z pozdrowieniami

Pszczółka

P. S. Zainteresowanym donoszę, że zeszłoroczne pisanki sprawują się wzorzyście i spełniają artystycznie również w te święta. Przybyło im kilkoro młodszych braci i sióstr, z tej samej matki, pani Marii Kieleczawy, którą miałam okazję poznać w kwietniu na kiermaszu wielkanocnym w Muzeum Etnograficznym.





2 komentarze:

  1. Pisanki cudnej urody. Jeźdźcy niech wracają ... w p. albo ...Ale, że to kulturalne blogi nie będę przeklinać. W tym roku, ani kartek nie wysyłałam, ani życzeń za wiele nie składałam, bo wydawały się takie nie na czasie. Jak życzyć zdrowia i radości, uśmiechu i pogody ducha w obliczu ... ale życzę tego, czego sobie codziennie życzymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku okołoświąteczna krzątanina i bieganina, za którą delikatnie mówiąc nie przepadam, nabrała przynajmniej sensu - pozwoliła zapomnieć na trochę o oszalałej rzeczywistości... Uściski z Wrocka

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...