środa, 20 września 2017

Prozak na jesień


Dźwięki rozjaśniające jesienne myśli i pobudzające układ krążenia.



Nadal nie wierzę, że odkryłam tę wyborną płytę rok po jej wydaniu na świat przez Smolika i Keva Foxa... Właściwie sami są sobie winni. ;) O ile mnie pamięć nie myli, reklamowali krążek na youtubie jedynie utworem Run, który w tamtym czasie z jakiegoś powodu nie złapał mnie na haczyk. Mówiąc zupełnie poważnie - straciłam chwilowo zaufanie do swojego zmysłu słuchu oraz szóstego zmysłu odpowiadającego za tropienie piękna w świecie. :)

2 komentarze:

  1. Muzyczne gusta nie zawsze nam się pokrywają, ale w tym przypadku jestem jak najbardziej na TAK. Podoba mi się. Postaram się dziś odezwać mailowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło! :) Dla obu powodów. Najwyraźniej odebrałaś tego mejla, którego od tygodnia piszę do Ciebie w myślach. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...