niedziela, 3 lipca 2022

Stand-up exclusive

Był to żart stand-up`owy, niepoprawny politycznie, prowokacyjny, stworzony specjalnie dla mnie... Wolałabym perfumy, ale niech będzie. Nie powiem, ubawiłam się.

- Mam już plan na emeryturę - oznajmił Spider. - Zamierzam mieszkać w domku na wsi, samowystarczalnym energetycznie, z własną studnią, odnawiać stare radia, robić wino... I mieć za żonę zawsze studentkę drugiego roku.

Końcowy koncept intrygujący, śmiały, a nawet karkołomny... Chętnie popatrzę na realizację z ostatniego piętra Musee d`Orsay, gdzie planuję zamieszkać na emeryturze. 😉😊😎



5 komentarzy:

  1. Ależ to chyba można połączyć, gdybyś została studentką wydziału sztuk pięknych w Paryżu z praktykami w Orsay i dogłębnie studiowała ten drugi rok......:) poproszę o rezerwację jakiegoś kącika pod Pissarro (wielożeństwo mnie nie interesuje, więc nie spokojnie innego miejsca proszę mi nie rezerwować).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D - na razie tyle. Resztę muszę przemyśleć :*

      Usuń
    2. Pięknie to wykombinowałaś, Gosiu. :) W sumie Pająk nie sprecyzował, czy domek musi stać na polskiej ziemi, czy mógłby na podparyskiej. Jednakowoż sama nie wiem... Może lepiej niech mu te studentki obierają owoce na wino... :D Miejsce przy Pissarro masz zaklepane.

      Usuń
  2. I pomyśleć, że moja pierwsza praca była pracą w muzeum, co prawda tylko w MNG, ale jednak muzeum. Zupełnie tego nie doceniałam. Może jak emerytura nie wystarczy na utrzymanie zatrudnię się w muzeum, jako opiekun ekspozycji muzealnych, tak się to ładnie nazywało :), ale jak już to wolałabym w Orsay niż w Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że również przemyślałaś sprawę uwzględniając ceny masła oraz benzyny i Pissarro będzie sobie musiał poszukać innej opiekunki albo odpalić Ci wynagrodzenie. ;) W końcu go stać. :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...